ΤΟ ΜΑΞΙΜΟΥ ΑΚΟΥΕΙ ;;;
Πέταξε το γάντι ο Γιώργος Προβόπουλος στο Νίκο Νικολόπουλο, προκαλώντας τον να τον καλέσει στο KONTRA CHANNEL, για να αποκαλύψει το βρώμικο παρασκήνιο της υπαγωγής στο 1ο Μνημόνιο !!!
Πέταξε το γάντι ο Γιώργος Προβόπουλος στο Νίκο Νικολόπουλο, προκαλώντας τον να τον καλέσει στο KONTRA CHANNEL, για να αποκαλύψει το βρώμικο παρασκήνιο της υπαγωγής στο 1ο Μνημόνιο !!!
Με την ευκαιρία κε Προβόπουλε, αν έρθετε στην εκπομπή, θυμήστε μας να σας ρωτήσουμε και το παρασκήνιο της παραβίασης του κανονιστικού πλαισίου της ΤτΕ στις δανειοδοτήσεις του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ !!!
from ΚΙΝΗΜΑ ΥΠΕΡΒΑΣΗ http://ift.tt/2dvNOo2
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου