Τρίτη 13 Φεβρουαρίου 2018

ΑΔΩΝΙΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ: ΠΟΥ ΕΙΔΑΤΕ ΟΤΙ Η NOVARTIS ΠΗΡΕ 65.000.000€ ΕΠΙ ΥΠΟΥΡΓΙΑΣ ΜΟΥ ;;; ΠΗΡΕ ΜΟΛΙΣ...64.202.000€ !!!

ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ...
Στην προσπάθεια του να διαψεύσει ότι επί θητείας του έγιναν πληρωμές 65.000.000€ προς την Novartis, το επιβεβαίωσε και μάλιστα με στοιχεία !!!




Δείτε το αποκαλυπτικό σχετικό απόσπασμα:



from ΚΙΝΗΜΑ ΥΠΕΡΒΑΣΗ http://ift.tt/2Ch7VA8
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου