Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΖΕΙ, ΟΥΤΕ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ !!!
Ένας δικηγόρος δεν υπάρχει στο απόκομμα που έφτιαξε, για να του εξηγήσει ότι λέει βλακείες ;;;
from ΚΙΝΗΜΑ ΥΠΕΡΒΑΣΗ https://ift.tt/2Jg1GkG
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου