Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2018

ΠΟΙΟΣ "ΨΥΧΑΚΙΑΣ" ΣΧΕΔΙΑΣΕ ΤΟ ΝΕΟ ΣΗΜΑ ΤΗΣ ΝΔ ΡΕ ΚΟΥΛΗ ;;;

ΕΙΝΑΙ .... ΕΠΙΕΙΚΩΣ .... ΑΠΟΚΡΟΥΣΤΙΚΟ !!!
Γεμάτο γωνίες, εκπέμπει αρνητικότητα και απωθεί ακόμη και τους φανατικότερους νεοδημοκράτες !!!  



from ΚΙΝΗΜΑ ΥΠΕΡΒΑΣΗ https://ift.tt/2DZvxzi
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου