Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2016

Η ΑΠΑΤΗ ΤΟΥ ΟΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ INTERNET !!! ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΤΑ 24 ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ !!!

ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΕΙ Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΟΤΣΥΦΑΣ
Κοιτάξτε τα χάλια του ΟΤΕ που πληρώνεις 24αρα ταχύτητα και η πραγματικότητα στην ουσία είναι αυτή της εικόνας που παραθέτω !!!
Πλήρωνε μαμάκα ΕΛΛΗΝΑ...!!!
Ξυπνάτε...βρεεεεεε...


http://ift.tt/1S44VwF


from ΚΙΝΗΜΑ ΥΠΕΡΒΑΣΗ http://ift.tt/1KtrzvP
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου