ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΕΙ Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΟΤΣΥΦΑΣ
Κοιτάξτε τα χάλια του ΟΤΕ που πληρώνεις 24αρα ταχύτητα και η πραγματικότητα στην ουσία είναι αυτή της εικόνας που παραθέτω !!!Πλήρωνε μαμάκα ΕΛΛΗΝΑ...!!!
Ξυπνάτε...βρεεεεεε...
from ΚΙΝΗΜΑ ΥΠΕΡΒΑΣΗ http://ift.tt/1KtrzvP
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου