Σάββατο 3 Μαρτίου 2018

ΕΜΠΡΗΣΜΟΣ ;;; ΣΤΙΣ ΦΛΟΓΕΣ Η Β' ΔΟΥ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ !!!

Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΔΟΥ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΗΣ ΑΑΔΕ, ΕΠΡΟΚΕΙΤΟ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ
Η φωτιά ξέσπασε στις 5:20 τα ξημερώματα.



Στις φλόγες τυλίχτηκε το κτίριο που στεγάζει τη Β' ΔΥΟ στο κέντρο της Λάρισας επί της Ρούσβελτ.
Η φωτιά ξέσπασε στις 5:20 σήμερα το πρωί και στην επιχείρηση κατάσβεσης παίρνουν μέρος 13 οχήματα της Πυροσβεστικής με 32 άντρες.

Στο ισόγειο του κτιρίου στεγάζονται καταστήματα εστίασης. 

H Β' ΔΟΥ Λάρισας επρόκειτο να καταργηθεί και να συγχωνευθεί από την Α' ΔΟΥ Λάρισας σύμφωνα με το σχέδιο συγχωνεύσεων που έχει εκπονήσει η ΑΑΔΕ και αφορά 34 Εφορίες σε όλη την Ελλάδα. Σύμφωνα με το σχέδιο θα μετακόμιζε στη Φιλιππούπολη, στο πρώην κτίριο της ιστορικής Ένωσης Αγροτικών Συνεταιρισμών Λάρισας, που εδρεύει και η Α' ΔΟΥ.

Μέχρι αυτή την ώρα συνεχίζεται η επιχείρηση κατάσβεσης της από την πυροσβεστική.


Στιγμιότυπα από την επιχείρηση κατάσβεσης του κτιρίου που στεγάζει την Β" Εφορία





ΠΗΓΗ: protothema.gr


from ΚΙΝΗΜΑ ΥΠΕΡΒΑΣΗ http://ift.tt/2F9Vr3s
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου