Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2015

ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ - ΒΑΨΙΜΟ ΕΠΙΠΛΩΝ: ΤΕΧΝΙΚΗ ΠΑΛΑΙΩΣΗΣ με ΚΕΡΙ σε ΤΡΑΠΕΖΙ



Η 

τεχνική παλαίωσης ξύλινων επιφανειών με κερί (εδώ θα βρείτε όλες τις λεπτομέρειες της συγκεκριμένης τεχνικής) είναι ένα καθ΄όλα απλός τρόπος για να δώσετε εντελώς νέα όψη σε κάθε μορφής παλιά, φθαρμένα έπιπλα-αντικείμενα.


Δείτε την βήμα-βήμα "μεταμόρφωση" ενός παλιού τραπεζιού με τον τρόπο αυτό, κατασκευή που μας παραχώρησε η Κική από το diymyday.wordpress.com και την ευχαριστούμε θερμά. 

________________


Χαζεύοντας ένα ακόμη βραδάκι στο λατρεμένο pinterest έπεσα πάνω σεαυτό το τραπέζι. «Θέλω ένα τέτοιο κι εγώ!», σκέφτηκα.
Κι άμα εμένα μου μπει κάτι στο μυαλό, το ξέρετε πως δεν μου βγαίνει εύκολα!
Η διαδικασία γνωστή: Αποθήκη του μπαμπά, καλό ψάξιμο, λάφυρο!

Με τον καλύτερο βοηθό ξεκινήσαμε το τρίψιμο…



… το βάψαμε καφέ, το τρίψαμε με κερί για να γίνει η παλαίωση,
… κι όταν πια μας πήρε το βράδυ, του περάσαμε τις χαρτοταινίες του!
Την άλλη μέρα βάψαμε γκρι…

…τρίψαμε στα σημεία που θέλαμε (το επεξεργάζομαι μήπως τρίψω λίγο ακόμα…)
και ιδού!





ΠΗΓΗ-ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ:
diymyday.wordpress.com








from ΣΟΥΛΟΥΠΩΣΕ ΤΟ http://ift.tt/1Nrk73f
via IFTTT

1 σχόλιο:

  1. Έβαψα κι εγώ πρόσφατα κάτι παλιές καρέκλες που είχα και τις πήγα στο εξοχικό μου. Πήρα κάτι καινουργιες, πολύ ωραίες και βολικές από εδώ https://e-metaxakis.com/exoterikos-horos/karekles

    ΑπάντησηΔιαγραφή