Τετάρτη 16 Μαρτίου 2016

ΕΙΜΑΣΤΕ ΝΟΥΜΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ !!!

Γράφει ο Κυριάκος Τόμπρας

ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΟ ΚΑΙ Η ΑΔΕΙΑ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΓΥΦΤΟΣΚΟΠΙΑΝΩΝ, ΜΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΜΠΑΙΝΟΒΓΑΙΝΟΥΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Βλέπει κανείς πουθενά το FYROM ;;;
Διαμαρτυρήθηκε κανείς επειδή παίζει παντού το "MACEDONIA" ;;;

Τους απαγορέψαμε ποτέ την είσοδο στην Ελλάδα, μέχρι να αλλάξουν τα ταξιδιωτικά τους έγγραφα, αναγράφοντας τη χώρα τους σύμφωνα με την επίσημη διεθνή της ονομασία ;;;



Ή μήπως χιλιάδες συμπολίτες μας τους προσφέρουν καθημερινά διεθνή νομιμοποίηση, επισκεπτόμενοι τη χώρα τους, ως εκδρομείς στη λίμνη Οχρίδα, ως αλογομούρηδες στα καζίνο των συνόρων, ως πελάτες στα μπουρδέλα τους και ως καταναλωτές στα σούπερ μάρκετ και τα βενζινάδικά τους ;;;
Μήπως τελικά είμαστε νούμερα που το παίζουν πατριώτες ;;; 




from ΚΙΝΗΜΑ ΥΠΕΡΒΑΣΗ http://ift.tt/1TNiVMg
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου