ΑΔΩΝΙΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ: ΠΟΥ ΕΙΔΑΤΕ ΟΤΙ Η NOVARTIS ΠΗΡΕ 65.000.000€ ΕΠΙ ΥΠΟΥΡΓΙΑΣ ΜΟΥ ;;; ΠΗΡΕ ΜΟΛΙΣ...64.202.000€ !!!
ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ... Στην προσπάθεια του να διαψεύσει ότι επί θητείας του έγιναν πληρωμές 65.000.000€ προς την Novartis, το επιβεβαίωσε και μάλιστα με στοιχεία !!!
Δείτε το αποκαλυπτικό σχετικό απόσπασμα:
from ΚΙΝΗΜΑ ΥΠΕΡΒΑΣΗ http://ift.tt/2Ch7VA8 via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου