Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου 2014

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: ΤΖΙΧΑΝΤ και στην Ελλάδα!

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: ΤΖΙΧΑΝΤ και στην Ελλάδα!

Ο ΓΑΤΑδότης σκουπίζει τα δάκρυα συγκίνησης μετά τη συνάντηση Σαμαρά, Μέρκελ και αποκαλύπτει τι συζήτησαν πίσω από τις κάμερες.


Μη κοιτάς αναγνώστη μου που στις κοινές δηλώσεις τους η γλυκιά Αγγελικούλα έδειχνε να είναι το αφεντικό της υπόθεσης και ο Αντώνης μας ο ταπεινός υπαλληλάκος που ξερογλείφεται για μια καλή κουβεντούλα.


Η πραγματικότητα είναι άλλη. Κατά τη διάρκεια της συνάντησης αυτός που είχε τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο ήταν ο Σαμαράς.


Το έχουμε καταλάβει, βέβαια, εμείς στην Ελλάδα ότι από τότε που έγινε πρωθυπουργός ο μεγάλος Αντώνιος από τη Μεσσηνία αλωνίζουμε στην Ευρώπη και περνάμε τις θέσεις μας αλλά αυτό που έγινε στο τετ α τετ με τη Μέρκελ δεν έχει προηγούμενο.


"Άκου να δεις κουκλάρα μου τώρα θα μιλήσω εγώ και εσύ θα απλώσεις τα χαριτωμένα γερμανικά αυτάκια σου και θα με ακούσεις" ήταν τα πρώτα λόγια του Σαμαρά τα οποία ξάφνιασαν τη Μέρκελ.


"Δεν είπα τίποτα Έλληνα Θεέ μου" ψέλλισε η γερμανίδα καγκελάριος κοιτώντας το πάτωμα.


Ο Αντώνης είχε καταλάβει ότι είχε πάρει το πάνω χέρι και τίποτα δε μπορούσε να τον σταματήσει.


"Βγαίνετε διάφοροι και λέτε ότι η Ελλάδα είναι στο σωστό δρόμο, γιατί το κάνετε αυτό;" τη ρώτησε αυστηρά και χωρίς να περιμένει απάντηση συνέχισε να την κατακεραυνώνει.


"Θα σου πω εγώ γιατί. Για να τα ακούνε οι ιθαγενείς στην πατρίδα μου, να νομίζουν ότι τα βάσανα τους τελειώνουν και ότι δε θα βάλουμε νέους φόρους" είπε έξαλλος.


"Ηρέμησε, Αντώνη μου, χαλάρωσε, πασά μου! Θες να βάλεις κι άλλους φόρους; Βάλε! Κομμάτια να γίνει. Το ξέρεις ότι δε μπορώ να σου χαλάσω χατίρι" του είπε η Μέρκελ φοβισμένη.


"Αυτό σου έλειπε να πεις όχι! Και άκου να δεις, τα λεφτά από τους φόρους θα τα παίρνει η Γερμανία απευθείας για τα ληστρικά πανωτόκια που έχει βάλει στην Ελλάδα" είπε αποφασιστικά ο Σαμαράς!


Η Μέρκελ κοκκίνισε: "Αυτό αποκλείεται! Ένα μέρος πρέπει να το κρατήσετε και εσείς, δεν είναι σωστό"


Ανένδοτος ο Αντώνης, αναγνώστη μου, άρχισε να φωνάζει: "Αυτό που σου λέω εγώ! Θα τα πάρετε όλα εσείς. Επίσης, ΑΠΑΙΤΩ να συμφωνήσεις για ακόμη περισσότερες απολύσεις, για περαιτέρω διάλυση της δημόσιας υγείας και για νέο τσεκούρωμα σε μισθούς, συντάξεις και εργασιακά δικαιώματα".


Η Αγγελική είχε λυγίσει: "Ας γίνει έτσι Αντώνη μου. Συμφωνώ. Τι άλλο θες από εμένα;"


"Να φέρεις Γερμανούς να πάρουν για ένα κομμάτι ψωμί τα φιλέτα που θα βγάλει στο σφυρί το ΤΑΙΠΕΔ και γρήγορα μην έχουμε άλλα".


Η Μέρκελ έμεινε σιωπηλή. Η στιγμή ήταν κρίσιμη. Ο Σαμαράς αν και έδειχνε ατάραχος, από μέσα του είχε την αγωνία. Άραγε θα κατάφερνε να περάσει και αυτήν την ελληνική θέση;


Η σαν ουράνια μελωδία φωνούλα της Αγκέλας τον έβγαλε από την αγωνία: "Εντάξει, Αντώνη. Θα τα καταπιούμε και αυτά και γενικά θα κάνουμε ότι πρέπει για να τσακίσουμε μια και καλή κάθε ελπίδα για το μέλλον της Ελλάδας σας".


Βούρκωσε ο Σαμαράς ακούγοντας τα λόγια αυτά. Σκέφτηκε αμέσως τον Ευάγγελο και πόσο θα χαιρόταν όταν μάθαινε ότι όλα είχαν πάει καλά. Είχε κι αυτός ο γλυκός μου μια αγωνία.


"Κλαις Αντώνη;" ρώτησε η Μέρκελ. "Όχι, όχι, μου μπήκε ένα Ζάππειο στο μάτι" απάντησε αυτός και συνέχισε: "Έχεις καμία πρόταση για τον νέο φόρο, Αγγελικούλα;"


"Να τον πούμε Τ.ζ.ι.χ.ά.ν.τ." αποκρίθηκε η Μέρκελ. "Τέλος Ζιά (σ.σ. το διά με γερμανική προφορά) Ικανοποίηση Χρέους Ανόητου Νεοελληνικού Τεμπελόσκυλου" εξήγησε.


"Δεν είναι κακό, δεν είναι κακό" είπε ο Αντώνης που της έκλεισε το μάτι. "Έλα, πάμε τώρα, οι κάμερες μας περιμένουν"


Τη συνέχεια αναγνώστη μου τη ξέρεις. Τα δύο λατρεμένα πλάσματα βγήκαν, μίλησαν αλλά δεν είπαν τίποτα, χαμογέλασαν το ένα στο άλλο και μετά οι δρόμοι τους χώρισαν.


Η Μέρκελ πήγε στη Γερμανία και περιμένει να της στείλουμε να μας πιει το αίμα και ο Αντώνης γύρισε στην Ελλάδα χαρούμενος που ακόμη μια φορά υπερασπίστηκε τις θέσεις της Γερμανίας απέναντι στη Γερμανία.


Φοβερό δίδυμο! Τι κρίμα ρε γαμώτο που έρχονται στην Ελλάδα εκλογές και το διδυμάκι αυτό θα χωρίσει.



Ο ΓΑΤΑδότης σας, Στέλιος Ποτηράκης







from ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ - toxwni.gr http://ift.tt/1vrVf2m

via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου