Τρίτη 3 Απριλίου 2018

ΑΝ ΜΑΣ ΚΑΛΕΣΟΥΝ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΣΕ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΗ, ΔΕΝ ΘΑΧΟΥΜΕ ΛΕΦΤΑ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΚΙΝΗΣΗΣ !!!

ΡΩΤΗΣΤΕ ΟΣΟΥΣ ΕΖΗΣΑΝ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΗ ΤΟΥ 1974 ΠΟΣΑ ΕΚΤΑΚΤΑ ΕΞΟΔΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΕΚΥΨΑΝ 
Ακόμη και στην επιστράτευση χρειάζονται λεφτά. Ειδικά σήμερα, που δεν δίνει κανείς ούτε το πύον του για την Πατρίδα !!!




from ΚΙΝΗΜΑ ΥΠΕΡΒΑΣΗ https://ift.tt/2Is6tyb
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου